Translate!

25 iulie 2011

Oglinda-minune care va face cabina de probă inutilă

Cel mai mare lanţ de retail din Marea Britanie, John Lewis, va elimina în curând cabinele de probă din magazinele sale de îmbrăcăminte, scrie Daily Mail. Asta pentru că, împreună cu firma de tehnologie Cisco, va instala ecrane uriaşe în loc de oglinzi, iar clienţii vor putea "proba" virtual hainele.
Noile "oglinzi-minune" sunt echipate cu senzori şi camere, care îl scanează din cap până în picioare pe cumpărător şi stabilesc exact ce măsură poartă, pentru diverse articole de îmbrăcăminte. Apoi, clientul selectează dintr-un meniu, cu ajutorul mişcărilor braţelor, ce haine vrea să "probeze". Când cumpărătorul alege o bluză sau o pereche de pantaloni, calculatorul suprapune articolul de îmbrăcăminte peste imaginea reflectată.
Noua tehnologie permite "probarea" mai multor haine deodată, pentru a-l ajuta pe client să-şi facă o idee despre cum să asorteze articolele şi accesoriile. În plus, cumpărătorii vor putea posta în timp real, pe Facebook sau Twitter, imaginile obţinute, pentru a primi un feedback de la prieteni înainte de cumpărare.

Noul sistem va face shoppingul mai incitant şi mai uşor
Andrea O'Donnell, directorul de vânzări al John Lewis, recunoaşte că ideea unei cabine de probă virtuale nu este neapărat nouă, dar spune că lanţul de magazine pentru care lucrează este primul care a pus ideea în practică.
Directorul laudă noul sistem şi spune că acesta va face experienţa shoppingului mai incitantă. "În plus, există şi o parte serioasă: sistemul le va ajuta pe femeile care nu au timp să caute haina preferată în raioanele întinse pe 70.000 de metri pătraţi", spune O'Donnell.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulţumesc pentru comentariul tău!