Compania a cheltuit doar 9.300 de lire sterline (15.000 de dolari) cu designul aplicaţie, însă, a produs pierderi de 166 milioane de lire sterline companiilor din întreaga lume pentru că angajaţii au testat aplicaţia chiar în timpul orelor de serviciu. Astfel, ei au petrecut în total 10,7 milioane de ore folosind-o.
În cele două zile în care aplicaţia a fost afişată pe pagina Google, peste 740 de persoane au accesat-o, iar ei au petrecut cu 26 de secunde mai mult pe pagina de început a motorului de căutare decât de obicei. Aşa că, presupunând că utilizatorul de nivel mediu câştiga 25 de dolari pe oră, doodle-ul a costat companiile din toată lumea 268 de milioane de dolari.
Utilizatorii din Statele Unite puteau chiar să-şi compună melodii de 30 de secunde.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Mulţumesc pentru comentariul tău!